poniedziałek, 30 kwietnia 2012

PERFECT MATCH!!!!!!!! (84dni)

BOŻE! Jak to się wszystko szybko potoczyło,
 nie wierzę, jestem w szoku!
23 lipca 2012 lecę do USA!
AAAAAAAAAA!


Po miesiącu znalazłam swoją perfect family
i mam ochotę płakać ze szczęścia.


SZCZEGÓŁY:
Lokalizacja: Colorado, Highlands Ranch (35minut drogi do Denver+swój samochód)
pod opieką 3 letnia urocza dziewczynka

my schedule:
Monday 7:00am-9:30am
Tuesday 7:00am-5pm
Wednesday 1:00pm-5pm
Thursday 7:00am-5:00pm
Friday 7:00am-2:00pm 
Saturday (changes week to week)
Teraz trzymam za Was kciuki dziewczyny i chłopaki, żeby ta wasza perfect rodzinka zaskoczyła Was pewnego dnia tak samo jak mnie. Trzymajcie się kochani!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Posypały nam się matche jak...no właśnie jak co?;p Już 3 w pieciągu 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:* I chyba 'posypały się jak grom z jasnego nieba'... czy jakoś tak haha :D

      Usuń
  2. Ja też gratuluje!:D nawet nie wiesz jak się cieszęęę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. NATYCHMIAST WIDZĘ CIĘ NA SKYPE! AAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa, będę w Denver od 13 lipca. :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio widzę u wszystkich perfect match time:)
    GRATULUJĘ!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc zostajesz przeze mnie otagowana! więcej info http://angelamichalik.blogspot.com/2012/05/au-pair-tag-my-perfect-host-family.html

    have fun!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje ! jak pojawiła się idealna rodzinka to nic dziwnego, że tak szybko poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! mam prośbę, nigdzie nie mogę znaleźć Twojego filmiku, a w przyszłym roku będę robiła swój, więc mam gorącą prośbę, mogłabyś mi wysłać swój filmik na maila milcia154@buziaczek.pl ? ;) oczywiście tylko to obejrzenia, chciałabym się czymś wzorować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wyjeżdżam za niedługo, więc muszę po woli zacząć porządkować wszystko :D żebym czegoś fajnego nie zapomniała:D np dziś jak sprzątałam to znalazłam chyba z 50 wsuwek do włosow :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Jedna rada - nie chwal dnia przed zachodem słońca, nie mów że rodzinka jest "perfect" póki nie przeżyjesz z nimi 3 miesięcy...
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odpowiem na twoje pytania ale nie na blogu. Możesz do mnie napisać (sektasake MAŁPA gmail KROPKA com) żebym wiedziała gdzie odpisać.

      Usuń