poniedziałek, 2 kwietnia 2012

After interview :D

Mam to za sobą! Chyba nawet nie zdąrzyłam się zestresować, bo interview
 miałam o 10.00 rano i byłam jeszcze zaspana. Ja o tej godzinie nie 
do końca jeszcze ogarniam co się wokół mnie dzieje, więc godzina idealna
na angielską pogawędkę. Im mniej stresu tym lepsze odpowiedzi. 
Chociaż muszę przyznać, że czasem zdarzyło mi się zająkać nie wiedząc 
co powiedzieć, ale to angielskie jąkanie "EEEEEEEEE" nie jest tak 
zauważalne i brzmi o wiele lepiej niż polskie hahah. Tak więc wtopiło się w 
resztę mojej imitacji inglish lengłidża.
Podziękowania dla Aguty za umieszczenie na blogu pytań zadawanych 
podczas interview, miałam większość z nich i na prawdę pomogła mi 
ich wcześniejsza znajomość :). 

Wysłałam również dziś swoje zdjęcia z dzieciaczkami do Pani
z GAWO i powiedziała, że są ' świetne'. Ucieszyło mnie to baaaardzo :)
tutaj jedno ze zdjęć, z moją kochaną Olivią, która lubi  robić śmieszne minki :p

A tak poza Au Pair, to miałam dziś próbną maturę z biologii.
I co? I jestem w DU$#%@#$@#$@%$. Nic nie umiem,
jak mogłam sobie to cholerstwo wpisać na maturę to ja nie wiem. 
No ale cóż, sama tego chciałam więc czas brać się do roboty :D

PS. No no Angela, gdyby nie Twój 'psikus' wczoraj, bym sobie 
nawet nie przypomniała, że to PRIMA APRILIS! :D Całkowicie
zapomniałam, więc w sumie dziękuję za przypomnienie haha.

8 komentarzy:

  1. Spokojnie nawet jak nie zdasz biologi to zdasz maturę, w końcu to dodatkowy przedmiot. Tylko nie wiem czy to takie wielkie pocieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj biologie tez zdawałam-hehe no nie polecam, ale cos musiałam wybrać, w sumie i tak wiedziałam ze do niczego mi sie nie przyda:D
    i gratuluje inteview:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i gratuluję :D Czemu się pani na gg nie pochwaliła, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah w sumie pomysł z wizą nie był taki zły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy masz planowaną datę wyjazdu? :)
    pewnie już sto razy gdzieś o tym pisałaś, ale mam lenia i nie chce mi się szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no bede sie starala po starej cenie. 12.04 chce miec rozmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w kręceniu filmiku i wstawiaj efekty na bloga jak tylko skończysz :) I dzięki za trzymanie kciuków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że też biologia:-)
    Ja tez zdawałam biologię, tyle, że 4 lata temu już;-)

    OdpowiedzUsuń