wtorek, 10 kwietnia 2012

Grupa na facebooku, poprawienie referencji, mail od rodzinki

Nic ciekawego w sumie nie mam do powiedzenia, rodzinka się jeszcze nie odezwała, 
Pani z APC powiedziala, że referencje zostaną poprawione jeśli APC się zgodzi...
Czyli pozostaje mi tylko czekać.
Zapisujcie się do grupy założonej przez Tośkę na facebooku, w grupie raźniej! :))
http://www.facebook.com/groups/368399933198171/



Edit:
APC poprawiło moja pomyłkę, już mam 604h doświadczenia w opiece nad dziećmi a zawsze to jakoś lepiej wygląda niż 300h ^^. Tamta rodzinka zniknęła z mojego profilu ale jakoś się nie przejmuję :p Wszystko będzie dobrze, jeszcze tylko dodam filmik i na pewno rodzinka się znajdzie ;D

Edit nr 2:
Rodzinka się odezwała, powiedzieli, że mieli ostatnio dużo na głowie: święta + Liam będzie miał komunię.
W tym mailu zadali mi kilka pytań, najzabawniejsze było : CZY UMIEM ROBIĆ WARKOCZE :D hahah
Chyba wymyślała to pytanie ich córka, rozbawiło mnie trochę. Inne to czy lubię jeździć na rolkach (uwielbiam),
czy umiem na nartach (niet), czy pomogę dzieciom w ich lekcjach gry na pianinie (z chęcią) :)) I takie tam...
Ale ja dalej wiem, że przedmieścia Kansas City to nie spełnienie moich marzeń...wiem że nie powinnam
patrzeć tylko na lokalizacje, ale co ja poradzę, że to nie to.

7 komentarzy:

  1. trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. przez to, że mam rozrusznik serca! ;( dostarczałam zaświadczenia od kardiologa, że od wszczepienia nie miałam żadnych problemów ze zdrowiem, że jestem wydolna i krążeniowo i oddechowo i że opieka nad dziećmi to idealna praca dla mnie, że wysiłek jest nawet wskazany jak dla mnie aby poprawiać ciśnienie... szlag by to trafił ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci są w dobrym wieku :D Nie będziesz miała, aż tak dużo do roboty przy nich. :P Jak będą fajni i się dogadacie to się decyduj ! :PP :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kansas City tez fajnie :) trzymam kciuki zaa znalezienie odpowiedniej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie moim zdaniem lokalizacja też jest ważna! nie mówię, że trzeba się nastawić na jedno miasto i zgadzać się na byle jaką rodzinkę, tylko dlatego, że mieszka np. w NY. No ale jeśli lokalizacja kompletnie nie odpowiada, to nie ma co się zgadzać - przecież jedziesz tam na cały rok, a wyjeżdżając tak daleko i spędzając cały rok warto wybrać coś, co pozwoli nam zwiedzić też i zobaczyć dużo:)
    a swoją drogą Kansas City akurat jest niezłe ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. moj host dzisiaj wrocil z Kansas City i powiedzial, ze to nudne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale watpie zeby on mial czas na jakies rozrywki skoro pojechal tam w celach sluzbowych... bierz pod uwage rodzine, a nie lokalizacje

    OdpowiedzUsuń