środa, 25 kwietnia 2012

Jutro pierwsza rozmowa...huh

Ehm...jutro mam rozmowę na skype z rodzinką z Kansas.
Nie wiem czemu oni jeszcze ze mnie nie zrezygnowali...
Myślałam, że problem sam się rozwiąże po tym jak im
powiedziałam, że dostępna jestem dopiero od końca lipca,
a oni chcieli au pair od początku czerwca. Pomimo to,
dalej do mnie piszą <wow>. Jutro się okaże, o co w tym
wszystkim chodzi. Czy się stresuję? O TAAAAAK,
czuje się jakbym miała mieć jutro maturę ustną z anglika.

Jeśli macie chwilę to w komentarzach piszcie o co
w pierwszej kolejności powinnam pytać, co jest
najważniejsze. Nie wiem też czy w trakcie pierwszej
rozmowy skupić się bardziej na rozmowie z dziecmi
czy z rodzicami O.o.

Wish me luck :*

PS. a tak poza tym to chciałam się pochwalić, że 11czerwca mam ściągany
aparat na zęby <skacze ze szczęścia>. Nareszcie!

7 komentarzy:

  1. Niestety ja nie mogę Ci nic doradzić w sprawie rozmowy bo jeszcze sama nie miałam tej pierwszej - ale niedługo się zacznie więc czeka mnie to samo :) Też kiedyś nosiłam aparat, na początku mogą Cie troche boleć zęby, ja np. miałam wrażenie że mam jakoś dziwnie nienaturalnie wielkie zęby ale szybko można się przyzwyczaić :) 3mam kciuki za Twoją rozmowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze:) ja też się stresowałam a wyszło fajnie. Przygotuj sobie pytania w necie są i na forum i na różnych blogach np Natalii i Mai. Głównie gadaj z rodzicami, dzieci pewnie przyjdą się przywitać, możesz je zapytać np czy lubią chodzić do szkoły, albo czy mają zwierzątka, albo ulubioną zabawkę niech przyniosą.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę :D ja też się denerwowałam, ale mija 5 minut i już wszystko jest na luzie?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bez tego znaku zapytania haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w moje urodziny masz sciagany! ja jak dobrze pojdZIE TO 3.07! I TEZ SKACZE Z RADOŚĆI, chociaz generalnie mogłabym nosic jeszcze z ponad pół roku jak bym chciala TAK DO KONCA, ale mi sie nie usmiecha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez paniki tylko, dasz radę :) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko, loko zróbsobie listę rzeczy których się niedoczytałaś z profilu rodziny... pytaj tez dużo o dzieciaki o to co lubią roić jeść, co robiły porzednie operki z nimi - chodzi oto by było ewidentnie widać że jesteś zainteresowana przede wszystkim dziećmi czyli swoją rola jako au pair.

    OdpowiedzUsuń