niedziela, 22 kwietnia 2012

why not? ;d

Zacznę od fragmentu filmiku, z moją kochaną Olivką w roli głównej,
pod tytułem  'aj low juuuu <3 ':



A teraz przejdźmy do tych innych spraw.
To, jak bardzo nie chce mi się uczyć do matury wręcz mnie przeraża!
Nie wiem jak pozbyć się tego lenia, jak się zmotywować?!
Powtarzam sobie : przebrniesz przez to i będzie spokój, i wakacje, 

ale to już nic nie daje...I tak siedzę w nieskończoność przed
komputerem szukając 
motywacji.

Rodzinki się nie odzywają, heeeeej, ale bez takich! Ja tutaj czekam!
I ja wiem, że w aplikacji mam podkreślone, że jestem
PATIENT, ale nie przesadzajmy, okej?^^

Hmm...pokaże Wam moje 'arcydzieła' hahaha...
Ludzie powiadają, że "śpiewać każdy może" to czemu
by nie przełożyć tego na "rysować każdy może"? Tak więc
narysowałam sobie dwie historyjki, bez żadnego sensu :D

NEXT LEVEL
(narysowany ludek uciekający przed człowiekiem
z gumką do ścierania):













LOVE STORY (połączyła ich milka^^) :













PS. czy tylko ja nie mogę wejść na stronkę APC? Ani się zalogować, ani nic...

8 komentarzy:

  1. Pocieszę Cię i napiszę, że z tym leniem nie jesteś sama - mam to samo:/ ale też Cię także nie pocieszę - bo on na studiach też nie przechodzi:(( Ja maturę pisałam rok temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w tym roku zapisałam się na podwyższenie wyniku, ale marnie to widzę, bo jeszcze nie zaczęłam nauki... Tłumaczę sobie, że przecież ważniejsze to co mam na studiach, ale tego nie chce mi się uczyć jeszcze bardziej:P

      Usuń
  2. No to polecam właśnie muffiny! Szybko i prosto:)
    A ja już nic nie robie, bo tylko o chorwie mysle-koszmar:P
    Nie dziwie się Tobie, mi sie też nic nie chciało przed maturą-dla mnie to była masakra, chciałam szybko przejść przez maj i mieć w końcu dluuuugie wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo i brak rodzinek i do matury coraz bliżej a uczyć się nie chce ;( Zawsze znajdę jakąś wymówkę, żeby tylko się nie uczyć, a dni mijają i mijają... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej załóż na AuPairWorld, bo na GAP rodziny nie mogą do Ciebie pisać, jeśli nie mają premimum xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ;d fajne rysunki ;p
    zapraszam do mnie ;d
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę, że nie będę pasować do ich rodziny czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matura to bzdura ! ( dobra, nie myśle tak; p ) no kurcze też jestem troche poddenerwowana ale przebrniemy przez to:D)

    OdpowiedzUsuń