czwartek, 26 kwietnia 2012

Pomocy.

Mam cholerny problem.
Jestem po rozmowie z rodzinką, trwała 20minut. Kompletna klapa, rodzinka nie za bardzo mi się spodobała i małabym pracować od poniedziałku do soboty i tylko jeden weekend w miesiącu dla mnie.
Jedyny plus z tego to samochód do własnego użytku.
Napisali mi maila w którym podali emaile swoich wczesniejszych au pairek (mieli ich 7 przez 6 lat)
i że z chęcią pogadali by ze mną znowu w niedziele (wtedy dopiero poznam dzieci)

Pomocy, co ja mam zrobić :( Pogadać jeszcze z dziećmi czy już teraz grzecznie podziękować? Tylko co wtedy się pisze? NIE PASUJEMY DO SIEBIE? Nie wiem co zrobić :/

5 komentarzy:

  1. Myślę, że subtelnie i grzecznie napisz im, że nie pasuje Ci, że będziesz pracować też w soboty i że czujesz, że do siebie nie pasujecie a nie chciałabyś niepotrzebnie przedłużać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie napisz im po prostu ze czujesz ze to nie jest to czego oczekujesz... oni znajda sobie nowa dziewczyne a Ty nowa rodzine, niepotrzebnie to przedłużac, skoro juz teraz wiesz ze nie jestes az tak zadowolona, ale no nie dziwie sie-w soboty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, macie rację. Jutro napiszę im, że długo o tym myślałam, jest mi przykro ale, że nie będę do nich pasować i że nie chcę ich oszukiwać. I takie tam^^ No cóż...nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie zgadzam się z dziewczynami - nie a sensu przedłużać!

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak się sprawa ułożyła?;-)

    OdpowiedzUsuń