piątek, 6 kwietnia 2012

Tadam, tadam - room otwarty mam :>

Tak więc, ogłaszam wszem i wobec, że mój room został oficjalnie otwarty !
Dołączam do grona dziewczyn niecierpliwie oczekujących na swoj match :D
Tak, już teraz co sekundę sprawdzam swoją pocztę i loguję się na APC.
Powiedzcie mi, jak można zobaczyć jak wygląda mój profil?
Tzn, jak go widzą rodzinki, bo jestem bardzo ciekawa. 

Szukałam siebie w wyszukiwarce APC i mnie nie pokazuje <co jest?>
Czas również dokończyć filmik w te święta. Została mi tylko minuta do 
zapelnienia, w której opowiem o swoich cechach, pasjach, i takich
różnych pierdołach...^^
Pozdrawiam Was bardzo gorąco
i życzę Wam smacznego jajka! :*



EDIT:

aaaaa jestem załamana! Źle wypełniłam referencje w których miałabym najwięcej godzin z dziećmi, i nie wiem co teraz zrobić. Zostały już zatwierdzone. Robiłam je na szybkiego i dyktowałam praktycznie znajomemu z niemiec którego dzieckiem się opiekowałam co ma wpisać i w godzinach wyrobionych tygodniowo wpisał 8 zamiast 40h ! Pomylilam tydzień z jednym dniem i jest wpisane 8. Jestem załamana, nie wiem czy w gawo mi to cofną.... Jezu, masakra:(( az mi niedobrze przez tą moją głupotę.

4 komentarze:

  1. Gratuluje też otwarcia roomu:)
    Ja mam od 1,5 dnia i dzisiaj też sprawdzałam milion razy maila, ale jak zobaczyłam, że mam match, to nie mogłam uwierzyć w to ekspresowe tempo:) Tobie zycze tego samego! A kiedy planujesz wylot?;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie denerwuj się!
    U mnie, w CC można robić update aplikacji.
    Więc nie sądzę, abyś Ty nie mogła:).
    wyluzuj, napisz do nich na spokojnie maila albo zadzwoń po świętach. Skontaktuj się ze znajomym, który te referencje wypełniał. Na 100% będziesz mogła to naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej, że są święta i w poniedziałek też nieczynne jest biuro. Ale na pewno można odkręcić!

      Usuń
  3. Ja planuję 17.09:) a najwcześniejsza możliwą datę mam 20.08:)
    najpierw muszę skończyć studia i się obronić w lipcu:P

    OdpowiedzUsuń