piątek, 27 kwietnia 2012

MATCH NR 2

Zaczynam się zastanawiać o co tu chodzi haha. Dopiero co napisałam posta, żeby rodzinki się zgłaszały a 30minut po tym mam match! Jak oni to robią, czytają w myślach? <3 Napisała do mnie rodzinka z Colorado, z jedną 3letnią dziewczynką, napisali że: they love my profile and video^^. Jeszcze z nimi nie rozmawiałam, ale już jestem tak bardzo podekscytowana! :D Zaraz im odpiszę na maila, że rozmowa jutro o 24.00 mi pasuje...trochę późno, ale cóż ^^ poświęcę się haha.

I'm feeling so good! :))

edit: ale jestem mądra hahaha, dopiero ogarnęłam, że 8/9am dla nich to wcale nie 12pm dla mnie, tylko muszę do ich czasu dodać 8h. I oto wychodzi 16.00 więc niezła gafa by była gdybym nie śniła o tym i tego nie ogarnęła O.o

4 komentarze:

  1. hahaha;))) No nieźle:P

    a ja dziękuję:)
    ale jeszcze na 100% to pewne nie jest, chociaż myślę, że tak:)
    Takiego "pewnego" posta zamieszczę jutro lub w poniedziałek jescze:)

    A jeśli chodzi o Ciebie, to trzymam kciuki za Colorado - jesden z moich ulubionych:) I miałabyś blisko do Wielkiego Kanionu <3 Tylko jeszcze nie mów, że Denver!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziękuję:)

    A miejscówka super, musi się udać! Myślę, że właśnie Denver, NY, Boston i SF to najładniejsze miejsca w USA:) Także mam nadzieję, że i Tobie i mnie się poszczęści:)
    Ja akurat samochodu bym nie miała, ale mieszkają w takiej odległości od Bostonu, że mogę tam chodzić pieszo, więc mi to nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń