wtorek, 19 marca 2013

Trip do Nowego Jorku.

Zaczne od tego, ze jesli ktos chce sledzic moje zycie na bierzaca, to moze mnie znalezc na facebooku i wyslac mi zaproszenie! Prosze jednak dolaczyc krotka notke w wiadomosci prv kim jestes i dlaczego mnie zapraszasz do znajomych ;). Ulatwi mi to zycie!

W zdjeciach opisze moj trip z kolezanka do Nowego Jorku . Oczywiscie bylam juz w NY na samym poczatku mojego pobytu w stanach, gdyz szkolenie AuPairCare odbywa sie wlasnie tam, jednak ten krotki trip w trakcie szkolenia na Time Square nic nie daje. Trzeba sie wybrac tam samemu.

* jesli chcecie zobaczyc zdjecie w wiekszym rozmiarze, kliknijcie na nie ;)

30.11.2012 - 02.12.2012

30 listopad 2012

Christmas tree next to the Rockefeller Center



Time Square








Some Christmas decorations :)




Ice skating next to the Empire State building







1 grudnia 2012

Trip statkiem obok Liberty Statue






Ball



Love sign




Central Park




Brooklyn bridge



Chinatown (nie mam zbyt wielu zdjec z tego miejsca, ale na pewno jest warte zobaczenia!)

 Time Square again :>




2 grudnia 2012

Time Square!



World Trade Center Memorial




Top of the Rock - Rockefeller Center ( zanim sie tam wybierzecie sprawdzcie pogode!!! Ja bylam z moja kolezanka jak bylo tak zachmurzone wszystko, ze nie dalo sie zobaczyc nawet odrobiny jakiegokolwiek widoku, tylko chmury. Na szczescie zadzwonilysmy do ich biura i pozwolili nam przyjsc w pozniejszej porze. 




a teraz to samo tylko bez chmur :>






Podsumowujac. Codziennie znalazla sie chwilka na Time Square, a najlepszym co wspominam byla jazda na lyzwach obok Rockefeller Center. W ciagu nie calych trzech dni zobaczylam wszystko co chcialam zobaczyc w NY. Da sie?! DA SIE! :D Pozdrowionka!

3 komentarze:

  1. Nie wiadomo kiedy to miasto bardziej zachwyca. W dzień czy w nocy. ;) Ostatnie zdjęcie jest bardzo fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny NYC, zachwyca za każdym razem jak tam jestem ;)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie równa z tym Miastem...

    OdpowiedzUsuń