środa, 6 lutego 2013

Zapowiedz + Dalej jestem w ju es ej ;)

Odzywam sie po milionie lat, czesc wszystkim! 
Po pierwsze, nie spodziewalam sie ze ktokolwiek jeszcze czyta mojego bloga, ale po tych wszystkich mailach i wiadomosciach, ktore ostatnio otrzymalam milo sie zaskoczylam, dziekuje! Duzo dziewczyn pyta mnie o Colorado, Denver, czy warto przyjezdzac czy nie. Na pewno odpowiem na to pytanie w przeciagu nastepnych kilku dni, poki co, chcialam tylko dac znac, ze zyje i mam sie dobrze. Wciaz jestem Au Pair, a co najlepsze 23 lutego mija 7 miesiecy!?!?!?!?!?!?!?!
Zostawie Wam tylko taka zapowiedz, i dla siebie wskazowke o czym powinnam napisac kolejne posty:

1. Zycie w Colorado: plusy i minusy
2. Drugi raz w New York
3. Denver Nuggets vs Miami Heat - NBA GAME
4. Swieta w USA
5. Trip na Floryde z host rodzinka
6. Nocne zycie niepelnoletniej Au Pair w USA
7. Kursy angielskiego
8. Dzien z zycia Au Pair: schedule

Po takim krotkim przemysleniu, duzo mam do nadrobienia, ale nie widze w tym zadnego problemu! Pozdrawiam wszystkich goraco, trzymajcie sie ludziki :*

8 komentarzy:

  1. 2,4,6 ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super, że dodałaś notkę:) teraz mam pewność że dostałaś mojego maila:D
    Pozdrawiam! trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie!!! Też patrzyłam co się u Ciebie dzieje, a w ostatnim czasie tak dużo się u nas zmieniło. Ja czekam na wszystkie notki począwszy od 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że napisałaś i czekam na dalsze wpisy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwoscia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teeenzzziii :) Stęskniłam się za Twoimi postami. Jak się pewnie domyślasz z niecierpliwością czekam na 6! haha, no i napisz coś jak oceniasz ten wyjazd, może jeszcze za wcześnie na podsumowania ale czy uważasz że to była dobra decyzja, co byś zmieniła, jakie masz rady ze swojego doświadczenia, jakie masz plany na przyszłość. Jestem bardzo ciekawa co tam u Ciebie słychać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No w końcu! prawie codziennie wchodziłam na Twojego bloga i patrzyłam czy dodałaś nowego posta, aż się w końcu doczekałam! :) Cieszę się, że nadal jesteś Au Pair i masz się dobrze:) Czekamy na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. C ieszę się, że po mojej wiadomości napisałaś notkę! :D
    ooo ja też czekam głównie a 6 i może rozwinęłabyś temat do fake ID (chociaż nie sądzę, żebym je robiła ).
    czeeeekam na nowe notki!
    Buzki! :)))

    OdpowiedzUsuń